Změny v objednávce

Storno objednávky a změny adres (doručovací, fakturační) můžete do určité fáze zpracování objednávky provést ve svém Klientském centru (po přihlášení).

Změna objednaného zboží
V již odeslané objednávce nejsou možné změny. Plně automatický proces odbavení objednávky toto neumožňuje, objednávka je ihned po přijetí zpracovávána a „přesunuta“ do skladu, kde započne průběh vychystávání objednávky a balení.

Jen ve vyjímečných případech, a to ihned po odeslání objednávky je možno zavolat na naši infolinku 776 860 970 nebo nám napsat požadovanou změnu na info@svetkrmiv.cz a požadovanou změnu nahlásit. V takovémto případě je možno změnit druh a množství zboží, způsob doručení a platbu. Doručovací a fakturační adresu již změnit nejde. Tu si pečlivě vyplňte v nákupním koši.

Změna v termínu doručení
Nehodí-li se vám potvrzený termín doručení (potvrzujeme jej e-mailem v okamžiku předání zboží dopravci nebo poště), můžete náhradní termín doručení domluvit přímo u dopravní společnosti či pošty. Postup této změny vám dopravce zasílá automaticky při doručování zboží, a to v e-mailu nebo SMSkou.