O nás

Jak jsme začínali..
Historie naší společnosti se píše od roku 2006, kdy jsme ještě pod hlavičkou fyzické osoby prodávali krmiva a chovatelské potřeby při veterinární ordinaci v Tišnově.

Od té doby se ale hodně změnilo a naše společnost ušla pěkný kus cesty...

Významné postavení na trhu si naše společnost začala budovat od roku 2011, kdy se přetransformovala do společnosti BOREKO s.r.o., rozšířila se o nové sklady v areálu bývalého JZD v obci Kuřimské Jestřabí. Zde jsme také zřídili sídlo a kanceláře firmy. Všechny externí sklady, které jsme do té doby měli v různých částech města Tišnova a okolních obcích, jsme přemístili do našeho nového sídla, kde jsme za tímto účelem opravili nejednu zchátralou budovu a kravín.

V průběhu roku 2016 jsme začali stavět novou skladovou halu v průmyslové zóně obce Křoví u Velké Bíteše (cca 6 km od dálnice D1), do které jsem se 1.1.2017 přestěhovali. Nová velká moderní hala splňuje vše, co je potřeba pro rychlou expedici Vašich objednávek. Hala slouží nejen ke skladování obrovského množství zboží, ale také jako distribuční centrum, ze kterého Vám každý den odesíláme zásilky.

Jsme tým nadšenců...
Náš tým se nyní skládá ze 7 stálých zaměstnanců, několika sezónních brigádníků a několika odborných externistů. Vlastníme nákladní automobil, kterým si zásobujeme vlastní výdejny a velkoobchodní partnery. Nejsme proto závislí jen na smluvních přepravcích, jak je to zvykem u jiných, menších e-shopů. Naše společnost vlastnila i několik maloobchodních prodejen, ty jsme však po důkladném zvážení přestali provozovat a zaměřili jsme se pouze na elektronické obchodování, tedy výhradně na e-shop. Veškerou energii, vývoj a čas dáváme právě jen do e-shopu, za účelem výrazného zkvalitňování zákaznických služeb.

Kdo vyřizuje Vaše objednávky?

 
Zdeněk Kaláb Klára Urbánková Martin Volavka  

- vedoucí distribuce

Zdeněk se stará především o bezproblémový chod našeho skladu (distribučního centra). Doobjednává zboží, komunikuje s dopravci a dodavateli, občas zastupuje Kláru na infolince zákaznického centra.

Zdeněk je chovatelem yorkšírských teriérů.

- vedoucí zákaznického servisu

Klára přijímá telefony od Vás, když si chcete něco objednat, vyřešit reklamaci nebo máte jakýkoliv dotaz. Také je většinou přítomna na on-line chatu, který na Vás vyskočí dole v eshopu.

 

Klára má na starosti také všechny naše sociální sítě, jako je Facebook, Youtube...

 

Klára chová pražského krysaříka a je vášnivou chovatelkou koní.

 

- expedient

Martin kompletuje a balí Vaše objednávky, naskladňuje zboží, občas zastupuje Kláru a Zdeňka na infolince zákaznického centra.

 

 

       

 

Úspěchy jsou díky Vám!
Patříme mezi 60 nelépe hodnocených a největších e-shopů (z 35 000 e-shopů registrovaných v ČR) dle uživatelských hodnocení na portálu Heureka. V žebříčku chovatelských e-shopů jsme "finalisté", patříme tedy mezi 4 nejůspěšnější e-shopy v ČR.

Vývoj nezastavíš...
Od září 2014 vyvíjíme nový e-shop, který umožňuje nejmodernější funkce, jako jsou:

- přehledný stav objednávek a faktury v e-shopu
- množstevní slevy
- moderní platební metody
- moderní a přehledný design
- více nákupních košíků
- parametrické vyhledávání
- fulltextové vyhledávání
- dokumenty v PDF
- rychlé e-mailové, SMS a telefonické informace 
- slevové kupóny a dárky


Díky nové platformě e-shopu můžeme všechny procesy od přijetí objednávky po její vyřízení, odbavení u dopravců, naskladnění a vyskladnění zboží, provést plně automaticky. Manuální práce tak zbyla jen na samotné kompletování objednávek a dávání zboží do přepravních obalů, případně na administrativní práce spojené se správou informačních systémů. Jsme automaticky propojeni se všemi našimi dopravci, veškerá výměna dat probíhá on-line. E-shop je on-line napojen také na náš skladový systém a na všechny systémy našich dodavatelů. Všechny naše informační systémy běží na moderních cloudových serverech. Mezi e-shopy jsou tyto propojení jen zřídka a vyžadují si velké investice a know-how. Díky těmto robustním řešením můžeme efektivně obchodovat také jako velkoobchod, čehož využíváme.

Zboží balíme se vší péčí...
Každý den naskladňujeme a vyskladňujeme mnoho a mnoho tun zboží. Balíky zasílané přes Českou poštu jsou kompletovány do speciálních velkoprostorových poštovních klecí a klece jsou nakládány na kamion. Balíky tak jsou velmi dobře zabezpečeny proti poškození a to ne jen u České pošty, stejný důraz na kavalitu zabalení a zabezpečení proti poškození klademe také u ostatních způsobů dopravy.

Snažíme se, abychom pro Vás byli transparentní a féroví prodejci. Sami nemáme rádi nekalé obchodní praktiky, proto je zásadně nepoužíváme. Zaměstnanci naší společnosti, se kterými přicházíte do kontaktu, jsou školeni a je u nich dbáno na to, aby byli příjemní, vstřícní, měli široký rozhled a snažili se Vám pomoci, jsou to zkrátka profesionálové na svém místě. Zákaznickou infolinku obsluhuje naše administrátorka, případně vedoucí distribuce, nikoliv anonymní operátorka. Všichni tito pracovníci se pohybují přímo ve skladu se skladovými mobilními „terminály“, mají tak kompletní přehled o všech procesech od přijetí objednávky až po její odbavení a okamžitý přístup do našeho informačního systému a e-shopu.

 

Nový sklad v obci Křoví u Velké Bíteše

         

 


Sídlo firmy v obci Kuřimské Jestřabí

         

 


Náš externí sklad v Kuřimském Jestřabí