Reklamace - stručný návod

Reklamace - stručný návod

Odeslání reklamace
Balík by měl obsahovat doklad o nákupu zboží nebo jiný důkaz o nákupu reklamovaného zboží na SvětKrmiv.cz a průvodní dopis s přesným popisem vady a platnými kontaktními údaji.

Průběh reklamace
O průběhu reklamace budete informováni emaily, které Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána nebo že si ji máte možnost vyzvednout. 

Kontakty
Níže uvedené kontaktní údaje slouží pro případ potřeby komunikace ohledně Vašeho problému nebo dotazu na reklamační proces.

Doručovací adresa pro zaslání
reklamovaného zboží
BOREKO s.r.o.
Křižínkov 92
594 53 Osová Bítýška
info@svetkrmiv.cz
+ 420 776 860 970
Reklamační protokol
pro stažení ZDE



Co dělat když?

Dodávka je mechanicky poškozena (zjistíte mechanické poškození některého z produktů)
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost lepící pásky, příp. poškození krabice, obalu, strečové folie, obálky apod.) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Pokud bude mít kupující sebemenší pochybnosti o nepoškození zásilky (viditelné vně nebo uvnitř - např. zboží bude v krabici vytvářet zvuky, jako by bylo poškozeno, rozsypáno apod.), a přes to se rozhodne zásilku převzít, velmi doporučujeme napsat do přepravního listu dopravce (nebo pošty)  "převzato s výhradou".

Česká Pošta
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, či po odchodu z pobočky pošty, prosíme Vás, reklamaci uplatněte nejlépe do 2 dnů po dodání na Vaší pobočce České Pošty. Budete potřebovat kompletní balení zásilky (i s obalem), fakturu ke zboží a OP. Pracovník Pošty s Vámi sepíše zápis o škodě a protokol o uplatnění nároku na náhradu škody. Poté nám neprodleně oznamte podrobnosti emailem na info@svetkrmiv.cz (uveďte číslo nákupního dokladu, co konkrétně není v pořádku a v neposlední řadě také kontakt přímo na sebe). Náš pracovník vyřizující škody Vás bude do 24 hodin informovat o dalším postupu. O další průběh se postaráme my, Vy nebudete mít s reklamací žádné náklady.

PPL / DPD / GLS
Pokud poškozenou zásilku převezmete a zjistíte poškození zboží až po odjezdu přepravce, prosíme Vás, nahlašete reklamaci nejpozději do 3 pracovních dnů od převzetí emailem na info@svetkrmiv.cz nebo na infolinku příslušného přepravce.
Zástupce dané přepravní společnosti k Vám přijede sepsat škodní protokol a poškozené zboží si odveze. Také budete kontaktováni našim pracovníkem, který vyřizuje škody, ohledně zaslání potřebných náležitostí včetně fotografií poškozeného zboží. O celý průběh reklamace se postaráme my. Nebudete mít žádné náklady.


Zboží jste si vyzvedli osobně a přesto jste doma zjistili, že je mechanicky poškozené
Vzhledem k dlouhé cestě, kterou k Vám zboží muselo urazit, se to bohužel může stát. Abychom Však mohli takovouto reklamaci řešit, oznamte nám tuto skutečnost emailem na info@svetkrmiv.cz.


 

 

Na vašem soukromí nám záleží
Náš e-shop ukládá soubory cookies, které pomáhají k jeho správnému fungování. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Povolit všePodrobné nastavení