Reklamace - stručný návod
Reklamace - stručný návod
Odeslání reklamace
Co dělat když?
Dodávka je mechanicky poškozena (zjistíte mechanické poškození některého z produktů)
Zboží jste si vyzvedli osobně a přesto jste doma zjistili, že je mechanicky poškozené
Odeslání reklamace
Balík by měl obsahovat doklad o nákupu zboží nebo jiný důkaz o nákupu reklamovaného zboží na SvětKrmiv.cz a průvodní dopis s přesným popisem vady a platnými kontaktními údaji.
Průběh reklamace
O průběhu reklamace budete informováni emaily, které Vás upozorní na to, že Vaše reklamace byla námi přijata do systému, že byla vyřízena, že Vám byla odeslána nebo že si ji máte možnost vyzvednout.
Kontakty
Níže uvedené kontaktní údaje slouží pro případ potřeby komunikace ohledně Vašeho problému nebo dotazu na reklamační proces.
Doručovací adresa pro zaslání reklamovaného zboží BOREKO s.r.o. Křižínkov 92 594 53 Osová Bítýška |
info@svetkrmiv.cz + 420 776 860 970 |
Reklamační protokol pro stažení ZDE |
Co dělat když?